zondag 11 oktober 2015

Opdracht poncho


En weer een opdracht af. Opdracht was maak een poncho van 1 kleur en verder had ik de vrije hand wat betreft het model of steken. Vind niet leuk om iets te haken wat iedereen heeft dus heb er een applicatie op de voorkant gemaakt, zo is het toch weer iets unieks geworden wat een ander niet heeft. 
Deze gaat eerdaags naar de nieuwe eigenaar. Ik had nog wat wol over en aangezien ik weet dat de opdrachtgeefster veel op de fiets zit heb ik er een losse col bij gehaakt.

Leuke is dat ze gelijk een nieuwe opdracht gegeven heeft, maak een poncho voor een kind. Hele uitdaging want dit heb ik nog nooit gedaan en er zijn geen vaste maten wat kinderen betreft omdat de ene nu groter of kleiner is dan de andere. Wel richtlijnen gevonden dus hopelijk ga ik daar uit komen. Word vervolgd



Geen opmerkingen:

Een reactie posten