woensdag 5 maart 2014

Haaknaald Etui is af

Het heeft even geduurd doordat ik druk was met andere projecten maar eindelijk is mijn
naaldhaak etui dan af. Ze zitten er allemaal in en ook het schaartje, stopnaald en markeerders

passen er allemaal in. En dat voor een eerste project zonder patroon.
Er zullen vast aantal fouten in zitten die ervaren haakster zullen zien maar ik ben er blij mee





Heb daarbij nog een basissteek van vasten gemaakt die om de top van de haaknaalden gaan
zodat deze er niet uitvallen, vooral gezien de verschillende lengtes van de naalden.



Ben er blij mee en het is nu mooi opgeruimd, geen losse naalden meer in mijn
mandjes of op tafel. Scheelt ook weer veel zoek werk.

Volgend project, naast mijn Cal deken uiteraard is een deken met golfpatroon. Nog even
wat wol halen en kan ik daar ook mee aan de slag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten