zondag 25 januari 2015

Weer aan het breien geslagen

Klik op plaatje om na het patroon te gaan
Op het internet kwam ik dit plaatje tegen en vond deze wel heel erg mooi. Ik zag dat deze gebreid was en aangezien het al over een jaar geleden is (raakte besmet met het haak virus) heb ik toch maar weer mijn breinaalden uit het stof gehaald.

Dit patroon diende inspiratie als inspiratie want verder vind ik deze saai. De poncho is gebreid en de onderkant heb ik franjes gemaakt
Dus wilt U ook deze poncho dan gewoon de steekverhouding aan houden of aanpassen op dikte van het garen.
Laat lekker je eigen fantasie te werk gaan.






Ik heb het gebreid op naald 10 met grof garen. Het breid makkelijk weg en is snel klaar, behalve als je werkt met franjes want dat is wel even een werkje. Heerlijk warm met deze dagen als het net een beetje fris hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten