maandag 24 augustus 2015

Clover Amour

Begin vorig jaar ben ik begonnen met haken en ik had nooit verwacht dat het zo uit de hand zou lopen dat ik er echt verslaafd aan zou raken. Maar dat gebeurde dus wel. Heb inmiddels heel wat plastic boxen vol liggen met garen die wachten om gehaakt te worden en mijn hoofd loopt over van alle ideeën  en inspiratie die ik dagelijks overal tegen kom.

Belangrijk is wel dat je goed materiaal hebt. Ik haak sinds vorig jaar met haaknaalden van de Wibra en Action maar vond tijd worden voor betere haaknaalden want helemaal tevreden was ik niet over de haaknaalden. Dus goed inlezen en goed vergelijken. Toch durfde ik niet zomaar een hele assortiment van haaknaalden te bestellen, wat als ze toch niet goed bevallen.....



Dus van het weekend maar eens 1 haaknaald gekocht, de Clover Amour en wat schrok ik van de prijs, vooral wanneer je de gangbare maten wilt hebben. Ik betaalde bijna een tientje en als je meerdere maten wilt hebben loopt het al snel in de prijzen.  Ik heb gisteren met de haaknaald gehaakt en wat haakte dat heerlijke weg. Ligt lekker zacht in de hand en gaat zo soepel het garen in, het lijkt zelfs of ik daardoor sneller haak.
Dus google op en vergelijken en kijken wie en wat betrouwbaar is.

Als goed is krijg ik overmorgen mijn haaknaalden en verheug me er echt op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten