zaterdag 5 september 2015

Penelope Omslagdoek

Deze was ik al erg vaak tegen gekomen op het internet en vond deze erg mooi. Uiteindelijk ben ik na lang zoeken het patroon tegen gekomen en gelijk aan de slag gegaan. Wat haakt dat heerlijk weg wanneer je het patroon door hebt. Enige nadeel was dat ik te weinig garen gekocht had. Ik had Fenna garen gekocht en nadeel hiervan is, is dat wanneer je niet genoeg in koopt de kans groot is dat het uitverkocht is wanneer je wat bij wilt kopen, zo ook in mijn geval dus en uiteindelijk heel creatief te werk moest gaan door een andere kleur garen erbij in te mengen.
Het is een heerlijke warme omslagdoek geworden, met het voordeel dat er zoveel kleuren in zit dat het eigenlijk overal bij gedragen kan worden. Laat de winter maar komen
Wil je deze ook maken, Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten