woensdag 23 september 2015

Seems Like Old Times


















Deze omslagdoek kwam ik paar keer tegen op het internet. Het patroon is vrij te downloaden op ravelry. Ik vond dit een geweldig patroon en ging gelijk aan de slag. Bij de voorbeelden zag ik ook een andere mooie van Karin aan de haak en daardoor raakte ik nog meer geïnspireerd. Ik heb mijn omslagdoek zowel in de puffsteek als samengehaakte stokjes gemaakt aan de onderkant. Vond het een geweldig patroon om te haken en zal deze in de toekomst met andere kleuren nog eens haken.

Doordat de herfst in aantocht is heb ik deze extra groot gemaakt zodat je er ook echt warmte van hebt. De uiteindelijke grote is 2.75 x 1.50 mrt. Je kan daardoor deze bij de kraag ook mooi oprollen of omslaan wat ook weer een leuk effect geeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten