woensdag 19 februari 2014

Cal Deken week 7

Ben met teveel projecten bezig maar het is allemaal ook zo leuk. Ben echt verslaafd geraakt aan het haken en breien wie had dat gedacht.
Maar even flink doorwerken en nu de week opdracht ook weer af. Wachten op vrijdag zodat ik weer verder kan, ben zo benieuwd wat straks eind resultaat zal zijn, vooral met de eerste deken omdat ik daar met meerdere kleuren werk en geen idee heb hoe zich dat zal ontwikkelen want dat bekijk ik echt per opdracht. Tweede deken is wel goed zichtbaar omdat ik daar met 2 kleuren werk, en deze is ook mijn favoriet.



Nu kan ik met mijn volgende project verder, een omslagdoek breien/haken. Deze word voor mijn moeder zij wilde ook graag een omslagdoek dus die maak ik natuurlijk met veel liefde. Dus nu verder daarmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten