dinsdag 11 februari 2014

Nieuw project

Heb intussen mijn proefdeken van de Cal klaar, de andere deken moet ik nog maar deze maak ik morgen af. Wil niet alles achter elkaar afraffelen want dan is de lol er zo af voor mij.

Maar intussen wil ik dus ook niet stil zitten dus heb een nieuw project bedacht wat het word houd ik nog ff geheim maar zal zeker een stuk wat het werk laten zien. Hoop dat ik het project morgen af is en het dan helemaal kan showen hier.

Intussen wacht ik nog op een paar haakboeken die ik besteld heb, zo spannend want ben benieuwd wat er allemaal in staat en of ik in staat ben iets na te maken of dat ik iets kan maken door patroon te lezen want dat vind ik best nog wel ingewikkeld maar ja ben een beginnende haakster en kan logischer wijzer natuurlijk niet alles gelijk in 1x. Hoewel ik dat stiekem wel het liefste zou willen want zie zoveel leuke projecten dat mijn handen echt jeuken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten