zondag 2 februari 2014

Week 5 ook af

Het zonnetje schijnt door de ramen wat een heerlijke warmte geeft. Wat is dan fijner om weer
de haaknaald in de handen te nemen om verder te gaan met de Cal deken. Dat heb ik dus ook heerlijk gedaan en gelukkig was dit een gemakkelijke week zodat ik via de laptop nog even naar de gemiste uitzending van Nick en Simon kon kijken. Geen gedoe, en geen getel maar lekker dom weg haken.
Het schiet al lekker op en kan  mijn tenen er al mee verwarmen. Ik zie echt uit als de deken straks meer vorm gaat krijgen. Benieuwd hoe het gaat worden en of de kleuren beetje bij elkaar passen (ja ik ben ook nog kleurenblind)

Plan is om nog een deken te gaan maken in de kleuren roomwit met aubergine. Weet alleen nog niet of het ook de steken van de cal gaat worden of dat ik een totaal andere deken ga haken.

Het mandje waarmee ik begonnen was, is totaal mislukt. De bodem klopte voor geen meter. Denk dat er toch verschil in zit wanneer je met gewoon garen of met textielgaren gaat haken. Dus van de week maar eens op zoek naar een patroon die speciaal is voor textielgaren.

Maar nu eerst even mijn stukje deken showen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten