zondag 16 februari 2014

Naaldhaak Etui

Hij is dan bijna af. De haaknaalden kunnen erin maar er moet nog 2 toeren omheen gehaakt worden en aan de binnenkant wil ik nog graag aan de bovenkant bij de haaknaald nog een snoer haken zodat daar de haaknaalden ook goed vast zitten en niet na voren klappen. En dan de buitenkant op de flap wil ik nog een mooie bloem of vlinder.
Maar dat zal in de loop van de week allemaal gebeuren want deze etui haak ik tussen de projecten door. Intussen ben ik druk met mijn 2 dekens haken en moet ook nog een omslagdoek breien. Dus zoals jullie horen verveel ik mij echt niet. Sterke nog ik kom tijd tekort.
Fijne zondag allemaal



2 opmerkingen:

  1. Maar dat ziet er mooi en verzorgd uit,klasse hoor.
    en ook nog eens makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. En het is zeker erg makkelijk en wanneer die helemaal klaar is is het hopelijk pas echt mooi

      Verwijderen