vrijdag 28 februari 2014

Deken week 8

Had nog niet eerder tijd gehad, ondanks dat ik de weekopdracht al af had maar hier is dan eindelijk de foto. Heb intussen ook nog een omslagdoek afgemaakt.  Daarover later meer
Maar hier dus de foto van week 8, was erg makkelijk en zo gehaakt. Kan mijn voeten er al lekker
onder verwarmen.

Vanmorgen al begonnen met de nieuwe weekopdracht. Nog een halve toer en heb ik de eerste deken alweer klaar. Ook deze week geen ingewikkeld patroon en dat haakt lekker ontspannen weg.
Ben intussen best benieuwd hoeveel verschillende haaktechnieken we nog gaan krijgen en wat uiteindelijk het resultaat zal zijn van al die verschillende dekens bij elkaar. Want ondanks dat we allemaal via het zelfde patroon haken, geeft toch ieder zijn eigen swung aan de deken, zowel in lengte, breedte, als kleur en haaksteken. Mijn 2 kleurige deken heb ik bijv de catherinewheel vervangen door een geheel andere steek. En zit er zelfs over te denken om straks een extra haaksteek erbij in te voegen. De meer kleurige deken is gehaakt volgens patroon en daar blijf ik ook bij. Maar zo heeft iedereen straks toch zijn eigen unieke deken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten