woensdag 15 januari 2014

Crochet Along Deken 2014


Ik was vanavond dus een beetje aan het surfen op Facebook en het web. En via via via kwam ik in aanrak.ing met crochet along. Had geen idee wat het was maar was intussen er wel achter dat het met haken te maken had.
Nu is het wintertijd dus dacht dat is een leuke bezigheid voor de winter. Ik weet nu dat het een project is van 2 nederlandse dames die met meerdere vrouwen een deken gaan haken. Dit doen ze via een Facebookgroep en iedereen kan zich daar aanmelden. Elke week krijg je een deel van het patroon en moet je ongeveer 2 of 3 rijen haken met als eind doel om in november/december een deken te hebben gehaakt.
Dat lijkt mij dus wel, zit geen druk achter  en je kan zelf het tempo bepalen en mocht iets niet goed gaan dan heb je de hele week de tijd om de andere dames om hulp te vragen of om je werkje uit te halen en het opnieuw te doen. Lijkt me heel leuk om mijn eigen deken te haken dus heb me zojuist aangemeld. Nu is wachten totdat ik toe gelaten word.
Morgen eerst maar eens wat wol gaan halen want heb alleen maar zwart en grijze wol in huis.
Ben benieuwd hoe mij dit afgaat want het is jaren geleden dat ik gehaakt heb dus benieuwd wat ik daarvan nog terecht haak ;)
Lijkt jullie het ook wat dan kun je hier info vinden of je via dit blog aanmelden

Dit moet dan het eind resultaat worden aan het eind van het jaar.
Het originele idee komt van deze site zover mij bekend is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten