zaterdag 18 januari 2014

Crochet Along week 1

Ben gisteren dus begonnen met week 1 van crocket along en oooo mensen wat is het leuk
Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden. En ook de groep is super,we inspireren en helpen
elkaar waar het kan. Al veel leuke ideeën opgedaan. En ik haak maar raak, vind zelfs leuker dan
breien wie had dat gedacht, nou ik dus niet. Maar tis echt verslavend. En dan te bedenken dat ik aan het eind van het jaar een heerlijke deken heb waar ik lekker onder kan liggen voor de tv wanneer het weer koud is in ons kikkerlandje. Word een echte knusse deken dus.

Hier een foto van de eerste weekopdracht


Uiteraard ben ik al begonnen met week 2 en weet nu al dat ik vandaag ook week 3 af ga krijgen en loop dan helemaal gelijk met de groep. Maar ja wat moet ik de rest van de week dan gaan doen. Nog maar eens verzinnen wat ik naast dit project nog ga doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten