maandag 20 januari 2014

Het ziet niet mee pfff

Was begonnen met de deken maar de bolletjes in het patroon viel me erg tegen. Dus opnieuw begonnen en toen ging alles fout. Was weer mooi eind op weg maar op aanraden van de groep met een halve maat kleinere haaknaald, waar ik geen rekening mee had gehouden dat de deken dan kleiner zou worden. En zo kwam ik aan eind van de opdracht achter dat ik 10 cm te kort had.
Wat balen en eerst nog aan gedacht om dan een bredere rand om heen te haken maar hoe meer ik hieraan dacht hoe meer mij dat tegenstond

Dus weer uithalen die handel en opnieuw beginnen. Was ik klaar met toer 2 en zag ik dat ik verkeerde steek had gebruikt. Perfectionistisch als ik ben kan dat natuurlijk niet. Hup weer uithalen en zo ben en blijf ik bezig en zonet weer opnieuw begonnen en hoop maar dat het nu niet meer fout gaat want dan komt de deken nooit af.

Speelt misschien mee dat ik hier een doodzieke hond heb wat me erg dwars zit. Dus helemaal met de gaten erbij ben ik niet en ben ontzettend bang dat we haar van de week moeten laten inslapen.Vanmiddag zullen we misschien meer weten want dan mogen we weer terug komen bij de dierenarts :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten