zondag 26 januari 2014

Week 4 van de CAL deken 2014

Bloed, zweet en tranen heeft me deze week gekost. Wat een ellende die Catherine Wheel pff. Ging
daarmee aantal keren flink de mist in omdat ik nogal eens de 3 lossen na de vaste steek vergat. Heb het vervloekt en vergruist maar toch netjes uitgehaald en vol goede moed opnieuw begonnen
En echt sinds vandaag is die dan af, goddank. Deze steek komt later nog paar keer terug in de deken
maar voordeel is dat ik dan weet hoe die moet.
Maar ben tevreden ermee.

Leuke is dat mijn nichtje van 18 deze week mijn deken zag en ze vond het zo mooi dat zij er ook 1 wil. Dus volgende week gaat ze garen halen en maak naast mijn eigen ook een deken voor haar.
Dus zo blijf ik met de steken ook weer geoefend.




























Zo en nu weer tijd om verder te gaan met mijn gebreide omslagdoek. Dit is ook een nieuw project waar ik me aan waag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten