donderdag 23 januari 2014

Opdrachten tot week3 van de Cal deken is af

Het heeft even geduurd. Mijn vorige haakwerk beviel me niet, de kleuren vond ik niet mooi, door het gemĂȘleerde garen kwamen de bolletjes niet mooi in het haakwerk na voren. Dus alles uitgehaald. Opnieuw begonnen maar dit hebben jullie in mijn vorige blog kunnen lezen
Helaas werd mijn hond nog zieke en hebben we haar dinsdag moeten laten inslapen. Erg veel verdriet heb ik erom en mijn haakwerk bleef maar liggen.
Vandaag letterlijk de draad weer opgepakt en heb mijn weekopdrachten nu helemaal afgemaakt.
Tis niet makkelijk om te haken als je gelieve hond er niet meer is en door je kop blijft spoken. Ik zoek nu maar afleiding in het handwerken en dat werkt voor vandaag erg goed.
Hier mijn haakwerk voor de deken van de Cal 2014


Kan me nog niks bij voorstellen dat ik over een jaar of misschien eind van jaar onder een echte eigen gemaakte deken op de bank lig.

En nu ga ik mijn breien weer oppakken zolang ik niet verder kan met mijn deken. Idee was om een omslagdoek te haken maar vind dat als beginner nog best ingewikkeld. Patronen lezen snap ik niks van dus dat laat ik dan voorlopig maar zo, misschien wanneer ik het haken beter onder de knie heb dat ik mij er dan aan waag.
Breien kan ik wel dus de omslagdoek word met mijn geliefde breipennen gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten